מלכיאלי במשרד הדתות: "נחזק את מעמד הרבנים והדיינים"

    איתי גדסי No Comments on מלכיאלי במשרד הדתות: "נחזק את מעמד הרבנים והדיינים"

    שר הדתות הנכנס מיכאל מלכיאלי בטקס כניסתו למשרד: "משרד הדתות יפעל בתיאום מלא עם הרבנים הראשים לישראל. נחזק את מעמדם של רבני ודיני ישראל". דרעי: "אני מכיר את מלכיאלי הרבה שנים ובעז"ה הוא יפעל בנחישות ובהצלחה גדולה במשרד"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בטקס כניסת השר לענייני דת מיכאל מלכיאלי למשרד הדתות שהתקיים היום השתתפו יו"ר תנועת ש"ס ומ"מ ראש הממשלה אריה דרעי, השרים מרגי, בן צור. חברי הכנסת בוסו, ארבל, אזולאי, בצלאל, אבוטבול, חאייק, משריקי. סגני ראשי ערים, יו"ר מועצות דתיות ופעילי ש"ס.

    יו"ר תנועת ש"ס ומ"מ ראש הממשלה אריה דרעי אמר בטקס: " היו הרבה מריבות בליל הבחירות על משרד הדתות. ש"ס משלמת מחיר פוליטי בכדי לקיים את צוואת מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל לקבל את המשרד במטרה לדאוג לכל צרכי שרותי הדת. אין לנו רווחים פוליטים מהמשרד. יש מטרה שיבחרו רבנים, דיינים ויו"ר מועצות דתיות הכי טובים שיש לטובת תושבי ישראל. אני מכיר את מלכיאלי הרבה שנים ובעז"ה הוא יפעל בנחישות ובהצלחה גדולה במשרד".

    שר הדתות מיכאל מלכיאלי אמר: "משרד הדתות יפעל בתיאום מלא עם הרבנים הראשים לישראל. נחזק את מעמדם של רבני ודיני ישראל. משרד הדתות יקים מחלקה גדולה שתעזור למען היהודים העולים מצרפת. חובה עלינו לדאוג להגדלת משכורתם של עובדי המקוואות ומשגיחי הכשרות. נפעל למען פיתרון לקבורת שדה. ניבחן במעשים ולא בדיבורים".



    0 תגובות